marți, 5 iunie 2018

Despre

                Despre ce sa vb astazi ma tot gandesc de vreo 30 de minute si pauza mintea goala. Atatea subiecte mi se invarteau prin cap toata ziua mama sa vezi cat am sa scriu astazi si pauza, chiar nu stiu despre ce sa scriu. Sa scriu despre carti nu fiindca cum spunea cineva zilele trecute cine citeste isi da aere de intelectual si eu din pacate nu am asa ceva. Nu intelectualitate ci aere, sa fim seriosi cine ma-ar vedea pe mine pe strada cu nasul pe sus cand eu il tin doar in jos sa vad pe unde merg sa nu am trezesc in nas. De grea boala si oboseala asta.
                Asa ca despre ce sa scriu sa atrag lumea sa ma citeasca sa se simta bine? Despre filme na fiindca aici intervine aia cine mai are timp in ziua de astazi sa se uite la filme cand toata ziua sunt la munca si seara cand ajung acasa tot ce imi doresc e un dus(asta pentru cei care au apa calda) si la somn. Asa ca uite asa usor intir intr-o pana nasoala de idei si nimeni nu se grabeste sa iti dea (n general vreuna dupa cap sa iti revii) o idee ceva. A stai ca intotdeauna uitucul de mine cine sa imi dea idei daca nu are cine am uitat ca ma-au parasit pana si cele o mie de personalitati ale mele pana si ele au fugit. E clar ceva se intampla si nu cred ca e in sensul bun dar ramane de vazut.
               Atunci hai sa vb despre muzica dar si aici incepem pai stai asa ca sunt mai muklte genuri nu poti sa vorbesti despre toate odata trebuie sa le iei pe rand si din public suna intrebare la "manele cand ajungi sa te citim si noi". Asa ca cam atat pentru astazi oi reveni maine poate cu idei si planuri mari pana atunci distrati-va ca trebuie

2 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Muzica. E un domeniu pe care il stapanesti la fel de bine cum te pricepi la carti sf-horror-fantasy (si autori), jocuri pe calculator, filme etc. Sa ai spor!

    RăspundețiȘtergere