luni, 4 iunie 2018


Regrete

                Toata lumea are regrete si toti spunem ca am trecut peste ele ca trecutul e trecut dar niciodata nu e asa. Tot timpul ne gandim la ce ar fi fost daca? Si la un moment dat ajungem sa regretam algerile facute cu toate ca aceste alegeri pana la urma ne definesc pe noi ca persoane ne definesc viata . Dar suferim zi de zi din acele decizi si de foarte multe ori ne dam cu capul de pereti.
               Cel putin eu stiu ca asta fac si la viata mea am luat multe decizi pe care acum le regret cu varf si indesat si o da cat mi-as dori sa pot da timpul inapoi si sa schimb totul sa o iau de la capat dar nu stiu de ce am senzatia ca aceleasi decizi le-as lua pentru ca pana la urma ele ma-au facut ceea ce sunt acum.  Bine nici acum nu stiu daca sunt ceva la viata mea sau am facut ceva de care sa fiu mandru dar cel putin am ajuns pana la varsta asta. Si sincer am 34 de ani stau cu parinti si nu sa ales nimic de mine deci halal viata halal om.
             Regrete da am destule. Oare de ce nu am facut altfel atunci oare ce sa-r fi intamplat cum ar fi fost. Dar pana la urma odata ce iei o decizie nimic nu o mai poate schimba poate decat gandul ca altfel ar fi fost mai bine. Si gandul asta te aduce la o intreaga nebunie si fire albe de tanar. Fiindca da regretele te mananca incetul cu incetul pe diauntru fie ca vrem sa recunoastem sau nu.
              Asta e pana la urma viata e construita pe regrete si pe ce ar fi putu sa fie prin aceasta simpla intrebare "cum ar fi fost daca atunci as fi luat alta decizie". Si da ma macina intrebare asta ma manca si stiu ca nu numai pe mine ci si pe voi dar pana la urma am luat-o si ramanem cu regretul ca altfel ar fi fost mai bine. Dar daca nu ar fi fost daca ar fi fost mai rau ce am mai fi facut atunci ce am mai fi zis. Ei cred ca la intrebarea asta nu are sa raspunda nimeni daca la celelalte avem raspunsuri la asta nu vom putea raspunde nicidoata. Asta e le-am luat am trecut prin ele sa ajuns unde sa ajuns iar apoi mergem mai departe pana se va sfarsi.
             Deci pana la urma nu mai regretati si nu va mai ganditi la e ar fi fost daca fiindca oricum nu se mai poate schimba nimic decat faptul ca ne putem bucura de ceea ce suntem si de viata asa cum e ea plina de regrete furie si suparari ca nu e asa cum ne dorim. Asta e
        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu