luni, 4 iunie 2018


Rasism

                        Cred ca e timpul sa mai scriu si eu cate ceva dupa atata lipsa ca sa nu uite lumea ca mai exist si eu pe aici si fiindca tot am citit despre rasism ce ar fi sa imi spun si eu parerea in aceasta privinta. Si aceasta e strict parerea mea ce crede fiecare pana la urma treaba lui nu incerc sa schimb pe nimeni nu nimic. Tot aud peste tot despre ce le-am face la homosexuali si cate si mai cate, dar de ce atata ura pe aceasta chestie.
                         Oare ei nu sunt oameni? Oare ei nu au drepturi la fel ca noi? Nu din cate se vede ei nu fac parte din aceasta categorie ei sunt monstri, sunt proscrisi. Nu au voie sa traiasca in conceptia unora fiindca asa spune religia in conceptia altora fiindca asa au fost educati. Dar pana la urma care e problema cu ce face fiecare in caminul lui, cum se comporta. Poate ca ei sunt de mii de ori mai buni ca multi oameni care se cred normali, asa ca din partea mea sincer le acord toate drepturile de care au nevoie inclusiv cel de casatorie si infiat copii.
                         Tot mai mult aud despre tigani ca sunt hoti ca sunt rai si cate si mai cate, dar oare noi nu suntem ca ei noi cu ce suntem diferiti. Eu unul ii consider foarte destepti fiindca inca se mai gasesc prosti care sa creda tot ceea ce ei indruga si fac. Si din partea mea tot respectul fiindca ei se descurca foarte bine acolo unde cel putin 90 la suta din noi dau gres. Asa ca da ii respect si ii vad inteligenti descurcareti si in felul lor muncitori. Si banuiesc ca multi dintre voi inteleg de ce.
                      Dar de unde oare mi-a venit ideia cu rasismul poate va intrebati. Pai tocmai ce am recitit un reportaj cu gradinle zoologice cu oamenii. Da ati inteles bine cu oamenii care culmea ca au functionat in lume pana in 1958. Va ganditi ce inseamna gradina zoologica cu oamenii pai e foarte usor se ia de prin africa asia si alte regiuni unde se zice ca sunt oamenii inferiori rasei albe (oare de ce seamana asta asa de mult cu conceptia si gandirea unui foarte mare sa zicem nebun) si se baga in niste custi pe care apoi le vizitam si ne minunam de ei ca la o gradina zoologica.
                   Da asa ceva a existat in o gramada de orase mari a-le lumii pana acum 50 de ani si nimic nu sa schimbat in bine de atunci, ba din contra poate ca e mult mai rau acum ia-am strange in niste custi si le-am da foc dupa cum spun unii asa ca nimic nu e in bine. Dar de ce atata ura de ce atata prostie cand e vb de oamenii. Poate ca asa e educatia fiecaruia, poate ca e doar razbunare pentru nedrepattile indurate zi de zi din partea altora de fiecare in parte asa ca cine mai stie ce si cum dar un lucru e sigur rasismul nu se va termina niciodata la fel cum nici noi nu ne vom schimba vreodata.
               Asa ca incercati sa fiti mai toleranti pana la urma si acum cum voi vreti respect aratati si voi respect altora si poate, poate ca odata si odata se va schimba ceva in bine si in viatiile noastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu