luni, 4 iunie 2018









Un nou inceput
              


                  Dupa o incercare sa zicem nerusita cu vechiul blog cred ca e timpul pentru un nou inceput. Sincer nu stiu despre ce am sa scriu in continuare, ce are sa iasa sau ce are sa fie dar un lucru e sigur am sa incerc sa ma distrez scriind. Nu stiu sigur daca am sa si reusesc foarte mult sa fac asta dar sper sa reusesc. Cred ca oricine care se apuca de asa ceva are anumite asteptari de la cei care il citesc, are anumite ganduri despre cum are sa fie perceput, dar pana la urma nu mai conteaza fiindca niciodata nu poti sa fi pe placul tuturor.
                 Asa ca am sa incerc sa fiu eu insumi, sincer cu voi in ceea ce scriu si cred ca cel mai important sa fiu sincer cu mine. Chiar nu stiu de ce ma apuc sa scriu din nou poate din plictiseala, poate sa aflu mai multe despre mine, poate doar sa vad daca sunt in stare sau poate fiindca vreau sa fiu citit sa fiu apreciat. Cine poate stii de ce ma reapuc dar un lucru e sigur am reinceput.
                Cum spune si titlul un nou inceput, sa zicem o viata noua totul de la capat. Trecutul e trecut, e doar ceva din care invatam, e doar acel ceva trait din care invatam si poate sa nu mai repetam dar uneori viata pur si simplu se intoarce si iti da palme cand iti e mai draga. Toti facem greseli, toti facem prosti dar oare invatam vreodata ceva din ele, oare nu le mai repetam. Eu spun ca nu. Viata e doar o bucla care te readuce la un moment dat din punctul in care ai plecat. E ceva de genul ne nastem avem copilarie, ne maturizam, imbatranim, iar odata cu batranetea redevenim copii, ne reluam copilaria pierduta si murim. Apoi cine stie ne renastem intr-o alta viata si repetam ciclul.
                Asa ca si eu sa zicem ca acum repet bucla cu scrisul care sincer nu stiu cat ma va tine dar ramane de vazut. Pana atunci sper sa ma cititi cu placere si sa ne simtim bine impreuna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu