luni, 4 iunie 2018


Despre critica

               De foarte multe ori primesc critici ca nu pun semne de punctuatie sau nu sunt atent la ceea ce scriu. Acum na eu ce sa spun sincer niciodata nu am fost atent la asa ceva si nici nu mi-a palcut foarte mult gramatica. Oare cati dintre noi mai stiu cum sa puna o virgula corect, sau o cratima? Eu zic ca nici 10 la suta din noi nu mai stiu sa scrie corect din punct de vedere gramatical si din pacate cred ca nici eu nu ma mai incadrez in aceeasta categorie. Dar de ce se ajunge la asa ceva pana la urma?
               Sa zicem ca foarte usor se intampla acest lucru dar in principal fiindca dupa ce ai terminat scoala nu prea mai scrii ci doar vb iar cu timpul uiti cam 70 la suta din ceea ce ai invatat in scoala. Si nu din cauza ca nu ai invatat bine sau nu ai fost destept, nu fiindca nu mai folosesti iar ceea ce nu folosesti in viata sa zicem ca uiti. Pana la urma scrisul nu e ca mersul pe bicicleta odata invatat sa nu mai uiti niciodata se mai uita cate ceva din pacate. Acum sa nu credeti ca ne prostim sau uitam chiar totul nu, stim ca trebuie puse stim ca trebuie folosite dar uitam contextul si felul in care le folosim.
              Si oricum odata cu terminarea scolii si intrarea in viata incep cu totul alte prioritati alte ganduri alte idealuri ca sa te gandesti si la felul in care mai scrii, sau cel putin asa vad eu lucrurile pana la urma. Cat despre critici eu le percep ca pe ceva constructiv ca pe ceva care te ajuta sa schimbi in bine ceea ce poate ca gresesti. Asta nu inseamna pana la urma ca fiecare critica e constructiva, fiindca fiecare om in parte are personalitatea si felul lui de a vedea lucrurile. Si ceea ce poate lui i se pare gresit sau nelalocul lui tie ti se poate parea bine si asa cum trebuie.
               Oricum mie mi se spune ca sunt cu totul altfel decat alti ca nu stiu sa ascult, sa invat din critici si ca fac doar ceea ce vreau eu. Poate ca asa e pana la urma si acesta e un defect major al meu sa dau din cap da dar in schimb sa fac totul exact pe dos ceea ce rezulta in incapatanare pana la urma prosteasca, poate doar sa fiu eu gica contra cum mi se mai spune. Sau poate ca nu accept criticile asa cum am spus mai sus cine mai stie, dar cum spunea cineva odata "daca trei oamenii iti spun ca esti beat te duci si te culci" pana la urma si criticile sunt cam la fel.
                Deci in concluzie cine iti aduce critici nu le aduce fiindca vrea sa iti fac rau sau vrea sa te faca sa te simti prost ci dimpotriva vrea sa te ajute sa iti deschida ochii in ceea ce gresesti si sa te ajute sa depasesti anumite probleme. Deci acceptati criticile privitile ca pe ceva constructiv studiatile si daca considerati ca sunt potrivite puneti-le in aplicare fiindca sigur sunt facute din inima.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu