luni, 4 iunie 2018

 

 Revenire la normal

                Sau de ce sa reincep sa scriu acum si dupa atata timp. Ei findca poate sunt satul si vreau sa imi astern pe "hartie" ca sa zicem asa gandurile durerile suferintele, sau poate doar vreau sa vad daca pot sau nu. Eu zic ca nu, nu mai pot poate fiindca sunt satul de tot si toate, nu mai am puterea sa o iau iar de la capat cu toate ca acum e un nou inceput pentru mine si la naiba ca e al nu stiu catelea. Si sincer chiar sunt satul de ele chiar nu mai fac fata. Arat dur arat rau dar oare cine citeste ce se ascunde dincolo de asta oare cine in viata asta poate sa declare cu mana pe inima ca ma cunoaste cu adevarat oare cine? 
                La naiba nici eu nu stiu cine sunt nici eu nu ma cunosc sau recunosc deloc. Am avut multe momente cand am vrut sa renunt multe caderi si nici acum nu stiu de ce nu am renuntat. Ce bucurii asa de mari mai am in viata incat sa mai lupt sa mai traiesc la dracu nici una. Atunci de ce mai continui de ce si am sa rog pe cineva sa imi spuna asta. Si da iar scriu fara semne de punctuatie fara corectari sau altele daca tot am sa scriu hai sa scriu in felul meu si cum vreau eu. Multora nu are sa le convina dar pana la urma ce pot sa faca.
                 Asa ca o sa scriu cum simt ce simt cand simt si cel mai important ceea ce cred eu de cuviinta. am sa ma plang am sa ma destest am sa ma distrez am sa rad am sa plang si cate si mai cate si totul ca sa ma descarc pana la urma fiindca fiecare o face in felul lui fiecare simte ce vrea cum vrea si cand vrea. In fine cam gata pe seara asta fiindca deja am cam inceput sa ma cam intind si pana la urma nu da bine la comenduire asa ca in incheiere ce sa va doresc decat daca nu mai auzit de mine nu doresc lacrimi sau mai stiu eu ce ci doar un pahar de bere si o inchinare in cinstea mea cu toate ca stiu ca nimic din asta nu se va intampla dar de macar daca oi muri sa mor si eu cu gandul asta nu.
                 Pana atunci ce sa zic ne-om mai auzi si maine seara
                

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu